Tartalommarketing

the features of sophisicated watchmaking in future: character,reliability, full-service, fantastic craftsmanship and technology are been implemented in who makes the best https://www.hu-watchesbuy.com/.

Tartalommarketing esetén már nem arról beszélünk, hogy kinek van rá szüksége, hanem, hogy kinek milyen stratégiát tervezzünk. Folyamatosan innovatív lépéseket kell tennünk, hogy célcsoportunk mindig ránk találjon, és ne veszítsék el az érdeklődésüket.

Ha blogra van szüksége, egy Youtube videóra, Instagram vagy Facebook posztra, szövegre a weboldalára, az mind-mind a tartalommarketing része, melyet egy cég sem tud kikerülni. A kérdés csak az, hogy van-e erre erőforrás, hogy folyamatosan jól csinálják.

Nem egyszerű megtalálni, hogy mindig újat mondjuk és mindig olyat, ami érdekli a látogatót. A tartalommarketing szorosan kihat a linképítésre és ez által a keresőoptimalizálásra valamint a konverziónövelésre is. Hosszú távú, felbecsülhetetlen hatása pedig a márkaismertség növelése.

A tartalmakat és a hozzájuk választott csatornát mindig a leendő vásárlók igényeihez alakítjuk, így amikor vásárlója döntés előtt áll, kulcsfontosságú lesz a márka iránt elköteleződésben.

Az a cél, hogy olyan tartalmakat találjunk ki, amik elterjesztik a márkát, a szolgáltatást.

Tulajdonképpen a tartalommarketingnek köszönhetjük, hogy az online marketing a közösségi háló modelljének irányába tolódott és mára megkerülhetetlen lett.

Korábban egy felhasználó ellátogatott egy oldalra, megnézte, jobb esetben vásárolt, majd ment tovább.
Ez ma már egy jóval összetettebb folyamat! A látogató első körben nem is biztos, hogy a weboldalra látogat, hanem lehet egy blogot olvas el, vagy egy Instagram posztot, majd rákeres még több hasonló oldalra. Videókat néz meg vásárlás előtt és véleményéket, tapasztalatokat olvas.

Alapvetően 3 típusú tartalomfelülettel dolgozunk:

  • Saját: weboldal, vagy saját blog, videó csatorna
  • Vásárolt: pr cikk
  • Szerzett: nem saját blog

A tartalommarketing hosszú távon az egyik legjobb módja az ügyfélszerzésnek. Óriási erő van abban, ha a látogatónak először egy értékes, releváns tartalmat adunk és így tereljük a weboldalra a cél felé. Tulajdonképpen ez egy klasszikus win-win szituáció, hiszen ha megkapta a szükséges információt blogcikk, vagy akár videó formájában, akkor sokkal nyitottabb lesz egy Instagram bekövetésre, ahol még több plusz információt kaphat és olvashat véleményeket.

A mi szemléletünk szerint az online marketing ezen része soha nem a budget nagyságán múlik, hanem sokkal inkább a legjobb stratégián, ami egyben jelenti a legjobb tartalmak előállítását.

Magyarországon elsőként kezdtük el alkalmazni a tartalomgyártás mellett a megfelelő tartalomstratégia kidolgozását és korábban, - a hagyományos reklámozás világában - minimális beruházásnak számító budgettel is olyan sikereket érünk el, melynek eredményeképpen ügyfeleink és célcsoportjuk részére is a minőségi tartalmainkkal minőségi értéket teremtünk.

Miben tudunk segíteni?

Ha kérdése van, vagy árajánlatot szeretne kérni, kérjük lépjen kapcsolatba velünk!

Kérjük a teljes nevét adja meg!
Kérjük ellenőrizze az e-mail címet!
Kérjük valós telefonszámot adjon meg! (Csak szám karakter lehet és minimum 7db)
Kérjük lehetőleg ne hagyja üresen!
Kérjük hosszabban fogalmazza meg levelét!

Kérjük fogadja el az adatkezelési nyilatkozatot!